Friday, August 20, 2010

m... teman hidupku..

re-post ( 9.9.2009 )

Mariah Carey? Maria Ozawa? Maniam? Meon?... semua bukan.. tapi Milo.

Milo? Bkn air milo tu… aku dah ada teman sekrang ni.. ke utara dia ikut, ke selatan pun dia ikut, ke tandas pun dia nak ikut! Aku tak tahu la dia ni baka ape, tapi kucing la.. aku beli dari mmber aku 31 Ogos ari tu.. mahal? Takde la sgt.. tapi, murah la kalau nak compare harga kat market sekrang.. tapi tak tau la harga kat market ikan brapa plak sekilo!
Dah besar sikit skrg ni.. tak reti duduk diam. Lompat sana, panjat sini, tekejar sana, terguling sini… tgh aku tidur pun dia terkam! Berapa kali  dah aku terkejut beruk! Kalau aku ngadap pc, atas keyboard jugak tempat yg dia nak main! Atas cpu jugak tempat yg dia nak lepak!
Kira aku tak la sunyi bila binatang sekor ni ada.. kadang2 berpeluh jgk la aku melayan si milo ni.. berlari ke atas, ke depan, ke dapur..
Tapi tanggungjwb bertambah la sikit, bwk jumpa doktor, bwk jalan2, mandikan, makan, minum.. bahan buangan tak terurai yg perlu di ambil berat sgt!.. tapi tak de la sampai nak kena timbang! Hahahaha.. tapi time nak sikat, punya la susah.. nak je aku bius bagi pengsan! Senang sikit, nak dandan pun selesa.. tapi takut kang dah alang2.. aku kalerkan je terus kucing ni kaler biru! Mesti best! Purple ke..  hehe
Jantina? Jantan.. kalau betina myb aku letak nama Mili kot! Tapi dia pun dah ada girlfren! Susu nama dia.. baka kucing siam.. hmmm. ..nanti kena la aku aturkan rombongan utk si Milo ni.. heh

p/s: bak kata uncle aku,  Susu dah dihantar bekerja di kedai kampong melayu majide.. huhu.. sabar ye milo..
cinta tak semestinya bersatu...


No comments:

Post a Comment