Thursday, August 19, 2010

aku yg bernama Khairul Nizam

Assalammualaikum dan salam sejahtera..
Terima kasih kerana sudi singgah di blog aku.. buat permulaan dlm blog ni aku akan letak byk koleksi aku dari blog aku yg lama.. yg aku akan re-edit.. pasal aku tak nak nnt terjadi karya berulang.. dan diselang dgn karya aku yg terbaru, lukisan, gambar dan ape2 yg aku rasa aku nak share..

Sedikit tentang aku.. ( copy paste gak ni! Haha.. ) 16 mac 2009.
seorg lelaki yg minat pompuan, tinggi 172 cm, berat 55.5 kg myb skrg dah bertambah.. berkurang pun ye jugak.., kulit gelap,rambut panjang,( baru potong ari tu….isk..terpendek la plak). selekeh, tak suka dgn rokok,suka buat mcm2, suka seni, tak kira la ape jenis pun, janji seni, tapi bukan seorg seniman walaupun anak kpd anak seni, ( cucu seni la tu..), suka jln2, travel sana sini, mudah berkawan, suka sakitkan ati org, tapi sensitif!, suka buat lawak, ank ketiga dr 6 adik beradik, mak pompuan, ayah laki2, bujang, try nak jadi mcm2 yg hampir mustahil..minat main dram, tapi tak pandai,suka main gitar tapi malas nak blajar chord, tak berapa suka dgn bola sepak, suka melukis, nyonteng, suka melalak melolong ( nyanyi la konon ) , minat kumpulan rock mcm def leppard, bon jovi, gun n roses, mr big, etc, layan semua jenis muzik KECUALI dangdut, diulang DANGDUT.ada ramai kwn2 yg sekepala ( bkn share kepala), suka tgk awek cun tapi tak berminat nak kacau, rajin balik kg, teringin nak jogging ptg2, tapi takde kasut yg sesuai,berangan nak pusing dunia secara trio dgn abg2, maybe a good listener  but not a good advisor, kepala tgh berserabut dua tiga menjak ni sebab prob dtg mcm ujan, selalu kua masuk sepital,suka awek muka mcm wardina,tapi wardina dah tak leh nak suka pasal dah jadi hak org, teringin nak bawak kapal terbang, terkenal waktu kat sekolah dulu pasal suka nyonteng dinding,pernah belajar kat melaka, teringin nak masuk U, tapi result SPM mcm  hampeh, tapi alhamdullillah..syukur……..pasal aku adalah aku yg sekarang ni……
.
.
.
opsss.. aku mencelah..

hmmm…bila aku baca balik.. dari tahun lepas aku nak beli kasut jogging rupanya.. hahaha.. tak jugak beli.. dan pasal rambut tu.. skrg aku terpaksa kekalkan imej rambut pendek pasal aku keje front line.. so selalu dgn customer.. dan selalu jugak berjemur.. so lagi gelap la skrg ni..
ape yg aku dpt katakan kat sini.. inilah aku secara kasar dari sudut mata kasar aku.. mata org lain aku tak pasti la.. mungkin lagi ok.. mungkin lagi huduh!

Sekian..

No comments:

Post a Comment