Thursday, August 19, 2010

Hari ni.. Tadi..

Ari ni.. tadi.. 19.8.2010..
Aku belek2 kotak barang2 aku.. aku terjumpa plak artwork aku yg lama2…artwork ke? Haha.. more to conteng la.. so aku igt aku nak scan dan upload dlm blog ni sikit2.. dulu aku ada byk benda2 ni.. aku rasa kalau aku bukukan.. dah jadi tebal dari kamus dewan.. byk yg hilang, byk yg dah tenggelam dek banjir.. kadang2 rugi pulak bila di fikir2kan.. semua tu karya2 yg one of a kind.. masterpiece..! dan ada hanya satu je kat dunia ni! Percaya tak?
Aku ingat lagi satu envelope atwork aku ilang.. aku tertinggal kat asrama waktu study.. alih2 ghaib.. tanpa dpt di kesan.. tanpa bau atau warna..
Tapi 1st of all kena la cari scanner dulu.. yeeehaaa…. Ni apahal aku tak nmpk keyboard ni?.. la.. dah gelap! Mana suis? Adoi.. masa nak berbuka dah sampai.. minum air je la dulu..  ( break time )
Ada yg aku buat pasal mmg hobi.. ada yg aku buat dgn tgn aku yg bergerak sendiri bila aku berfikir.. dgn cara aku menconteng, otak aku akan terangsang utk lebih berfikir dan idea aku jadi mengembang.. atau lebih ‘luas’. Hmm.. setahu aku, setiap hari kita akan dpt sekurang2nya 4 idea.. tak kira la.. sama ada satu penyelesaian, satu ungkapan, lawak bodoh, teka teki.. atau apa saja.. jadi terpulang la kepada kita utk kita menggunakan atau mempelbagaikan idea2 tu.. wallahualam..

No comments:

Post a Comment