Tuesday, March 1, 2011

why me?

Arghhhhhh…..!!! sori kawan2… aku takde time korang perlukan aku sgt2.. really sorry.. I’m f*3k up! Aku tak bleh nk handle prob aku semlm.. aku terpaksa tenangkan dulu otak aku yg dah berserabut  sgt ni.. dan aku pun rasa berat sgt nk hadapi reality kat tempat keje tu.. aku takut aku tak bleh nk handle.. dan aku tak nak ada yg sakit ati dgn aku.
Mana2 aku pegi.. satu muka je yg aku nmpak.. semua aku nmpak seiras.. semua aku nmpk seakan2.. semua aku nmpak hampir sama.. argghhhhhh….
Rasa mcm nk balik kg je skrg ni… lepak kat kolam.. tgk ikan berenang.. tangkap udang.ketam..
Kenapa keadaan jadi mcm ni? Kenapa? Salah ke aku? Aku salah langkah? Kenapa aku selalu terlambat dan sering di jadikan yg ke 2, 3, dan mungkin tak tersenarai langsung.. kadang2 aku terfikir.. tiap kali ada yg menarik.. dan menjadi rebutan antara semua.. mesti aku yg dapat.. dari zaman sekolah sampai la dah zaman bekerja ni... tapi…. Hanya sementara.. sementara… kenapa?
Setiap  kali aku terjumpa.. ianya milik org…. ianya hak org.. kepunyaan org.. kenapa? Mana hak aku? Kepunyaan aku? Milik aku? Tulang rusuk aku? Mana? Mungkin wujud… mungkin tidak.. hanya Dia yg tahu..
Kadang2 aku dah mcm penagih.. penggemis utk sesuatu yg kadang2 org lain tak pernah hargai.. org mempermain- mainkan… sedangkan aku separuh nyawa utk pertahan akan sesuatu hubungan tu…  aku rasa, kepada mereka yg di luar sana… ( walaupun blog aku ni takde org baca.. haha.. ).. hargailah setiap hubungan yg terjalin.. kerana cinta itu anugerah… tak semua makhluk yg berjalan dua kaki kat bumi ni dpt rasa nikmatnya…termasuk la aku!
Esok.. aku kena kembali ke reality.. tapi mampukah aku tersenyum dan mengawal keaadaan…..? mampukah? Arghhh…………

Sam, ko boleh Sam.. bolehnyerr..

Ye ke? Aku sebenarnya malu.. sedih..

Rileks la.. bunga bkn sekuntum!

Ko penah kena terajang tak pagi2 buta ni!

Opss.. soriiii..

Blah la! Ape, ko ingt org kat Cameron Highland tu semua ada awek ke? Walaupun dia petik bunga tiap2 ari tau tak! Tak caya pegi  la tanya…

Sori la..

Ape sori sori? Sori naik lori la..!

Dahh.. dia start dahh…..

Blablablablaabllabalbalbalbalbalblblalblablabla.......@#%#@@52365Q5371565#!%^!@@78299*4

Aku tido dulu la....tata!

Woi.. mana? rileks la.... 

No comments:

Post a Comment