Friday, March 25, 2011

kenapa mengapa

Hmmm……. Kadang 2… aku tefikir.. dan tertanya-tanya.. kenapa aku?  Aku sering ditemukan dgn insan2 yg baru putus cinta… dlm kekeliruan….kecewa..?
Wujudnya aku disisi mereka di waktu mereka memerlukan seseorng….teman.
bukan sorang dua.. tapi dah dekat sepuluh rasanya..!!
Utk tahun 2011 ni je.. baru masuk bln ke 3.. dah dua org aku jumpa.. dan 2-2 bkn dari kalangan kawan2 aku..kenapa? why?.... aku menjadi saksi akan kesedihan mereka..  dan dlm masa yg sama.. aku tersilap langkah… kerana memberi  harapan.. buat aku, mahupun dirinya…
Dan akhirnya.. aku balik ke dunia aku… dan mereka… ada yg bebaik semula.. ada yg dah bertemu jodoh dgn org lain.. dan ada yg dah berumah tangga… aku tumpang hepi bila tgk keadaan menjadi lebih baik..
Aku berdoa pada Tuhan..  agar ditabahkan hati dan dpt memberI aku akal dan fikiran yg bernas utk menghadapi  segala permasalahan yg bakal timbul suatu hari nnt.. bkn utk aku mungkin.. tapi utk semua….

No comments:

Post a Comment