Sunday, March 27, 2011

kisah cinta?

isnin suda..
lega bila aku dpt call tadi.. kenapa ekk? ntah la... risau ke?( mungkin ) rindu? ( jgn buat hal...!! )
kadang2 aku sedih bila dgr kisah cinta yg tak kesampaian ni.. kadang2 dah berkurun lama bercinta ( bahasa cinta ).. bercouple...berpacaran.... berduet....bergu.... tiba2.. putus... terus berguling2..! adoi... kesian btul.. ayat biasa pun keluar.. takde jodoh....bla bla bla.. bunga.. bla bla bla.. kumbang... AAAAARrrgghhh..!!!
yg aku hairan tu.. ada pulak yg jenis cepat dpt peganti.. ari ni clash, esok couple, lusa clash.. tulat together2.. pelik btul.. ada yg nak dpt satu pun mcm nak berperang.. or nak berparang!
tapi yg lagi sedih, bila org dah bagi 100%.. jiwa raga, bakul, tupperware.. ada pulak yg tak reti nk hargai langsung.. dia tak fikir ke bertapa beruntungnya bila ada org yg sentiasa disisi.. yg ambil berat ( tanpa timbang...) sanggup berkorban atas dasar cinta.. sehidup semati..
ntah la.. kadang2 kita ni tak sedar akan sesuatu yg kita miliki... sehingga saat ianya tiada....
dan yg terbaru, semlm..( 27 Mac.)  Jiran aku, selaku abg kepada kawan aku.. meninggal dunia.. dipercayai.. minum racun.. kenapa? pasal pinangan dia ditolak... Ya Allah... hanya Tuhan je yg tahu akan sesuatu itu kerana Dia Maha Mengetahui dan Maha Bijaksana... sampai tahap mcm tu agungnya cinta! wallahualam...

No comments:

Post a Comment