Thursday, March 24, 2011

aku jadi spiderman..

hhmmm.. ntah la... dua tiga menjak ni.. mcm hampeh jadinya... nasib baik aku tak kena gantung pasal captain yg tak buat keje.. aku pulak yg jadi kambing hitam... adoi... mcm ni ke aku nak mengadap lagi 10 -15 tahun keje mcm ni...

ari ni.. aku just jadi spiderman je.. balik keje tadi, terus lepak umah.. payday.. tapi... ntah la.. mana arah? mana tujuan? aku pun tak tahu...  aku lompat dari satu wall ke satu wall kat facebook... ( spiderman la katakan.. )
ada yg hepi, ada yg buat aku tak hepi... ntah la.. sabo je la..

aku sekarang ni tgh serba salah dgn keadaan... disebabkan keadaan aku selalu jadi mangsa.. jadi tempat bergantung kasih...etc... arghh.... dugaan datang bentuk dia mcm ni la plak! betul2 kena kuatkan minda.. iman..

sanggupkah aku melangkah? melangkah ke arah yg aku sendiri tak tahu hala tujuan yg pasti...

aku yakin pada Tuhan.... ku pohon agar segalanya akan jadi yg terbaik... sekurang2nya utk dia...

No comments:

Post a Comment