Sunday, February 27, 2011

penghujung februari.. penghujung sebuah hubungan...

2011... dua bulan dalam tahun ni...permulaan yg penuh cabaran buat aku.. aku mungkin boleh bersabar dgn keadaan skrg ni.. tapi, aku sedih.. kenapa sejarah aku kembali berulang? kisah sedih yg bakal menambah parut dalam hati aku.. barah dlm minda aku...

bertahun lamanya aku kunci pintu hati aku.. tanpa aku sedar.. dia berjaya mengetuknya.. dan telah berjaya utk membukanya.. walau ianya mungkin tak seikhlas yg diharapkan...

tetapi, dia telah berlalu pergi.. hanya singgah sementara utk mengubat hatinya yg luka.. hatinya yg sunyi.. dan mungkin utk membalas dendam pada seseorg yg masih dia sayangi...

dan aku? seperti biasa.. mangsa di dalam sebuah kisah kehidupan......

I tear my heart open, I sew myself shut
My weakness is that I care too much
And our scars remind us that the past is real
I tear my heart open just to feel

I tried to help you once
Against my own advice
I saw you going down
But you never realized
That you're drowning in the water
So I offered you my hand
Compassions in my nature
Tonight is our last stand



scars-papa roach.

No comments:

Post a Comment