Saturday, February 26, 2011

bisikku pada angin....

26 Februari 2011.
Semalam… petang….aku rasa aku lah orang paling confuse kat bumi ni… malam.. akulah orang paling bahagia kat muka bumi ni sehingga  membawa ke pagi…! Siang keadaan seolah2  menjadi  terumbang ambing sehingga waktu petang muncul dan segalanya terjawab………… menjerit aku dlm kebisuan…….. meronta aku dlm kepasrahan… hati aku mula menangis…  sedangkan bibir aku terukir senyuman…
Ini adalah jalan yg aku pernah lalui… dan buat kesekian kalinya…. Ianya berulang … pahit utk ditelan.. pedih untuk di kenang… ada hikmah yg mungkin sedang terbentang…..sedangkan……
Aku rindu.. untuk rasa apa itu merindui…
Aku rindu…untuk merasai bila dirindui..
Andai ini peluang yg di beri olehNya..
Akan ku pungut…tidak bersisa.
Akan ku hargai setiap saat dan ruang..
Kerana mungkin ini yg terakhir buatku..
Utk merasa erti bahagia..
Terima kasih kepada si dia..
Memberi  secangkir kasih..
Bersama  secubit harapan..
Buat aku sang pengemis..
Utk menjamah akan rasa sayang..
Harap aku cekal menempuh segala..
Andai ini suratannya…
yg ditentukan oleh empunya sekelian alam…


No comments:

Post a Comment