Tuesday, March 8, 2016

this is too much..!!

Arghhh... Aku mmg x suka org push aku . mencabar aku. Sabar aku ada had. Tp aku tak salah kan dia yg memberontak. Tetapi, aku salahkan dia yg mencari pasal!, update status tak fikir hati dan perasaan org lain! Dah aku pulak jadi huru hara nk redakan keadaan. Aku igt dah settle..atau at least reda..tapi. Mmg keras kepala nmpknya.. Dia update lg. Patut la mkn penampar. Nk cabar aku nmpknya. Fine. Ko nk tgk sape lg besar kepala? Sapa lg degil? Aku dah lama sabar pasal perangai kau. Dari zaman belajar, sampai zaman dah keje..! Lidah bercabang..! Aku mmg seorg yg pemaaf, tp ada kalanya aku suka mengungkit kisah yg tak dijadikan tauladan oleh kau yg berbuih aku bg nasihat! Aku cuba hormat pilihan hati kau, tp apa hak kau nk menghina kawan aku??!! Melampau..! Mmg melampau.. Andai aku maafkan, aku tak akan sama seperti aku yg dulu.. Igt, aku bkn aku yg dulu. Aku betul2 kecewa. Aku betul2 ralat. Aku betul2 marah..
Kepada dia yg memberontak. Aku pohon seribu kemaafan.. Tak salah utk kita menjadi diri kita, dari jadi hipokrit yg indah di mata,tetapi lakonan semata2.

No comments:

Post a Comment