Sunday, March 6, 2016

kecewa

Aku baru je kena puji kerana lebihkan famili dlm segalanya.. Tp malangnya... Sesampai di rumah.. Segalanya jadi upside down.
Aku cukup kecewa.. Kenapa perlu jadi mcm ni? Cukup kecewa..
Aku tak nafikan, jodoh di tgn Tuhan. Dan aku masih tercari2.. Siapakah yg satu...
Ntah la..
Aku kecewa.
Aku gunakan kekerasan bkn kerana mempertahankan seorg sahabat.. Tetapi kerana mudahnya seseorg itu menghina seorg insan.
Kecewa. Sgt2 kecewa. Mungkin dr sedikit salah faham. Tetapi perlukah sampai tahap menghina?
Alasan, kerana aku juga pernah menghina... Tak masuk akal. Sedangkan aku bukannya tujukan terus kepada empunya badan... Dan masing2 turut memanggilnya arwah.?!
Kesabaran aku betul2 dihenjak.
Aku kecewa. Sgt kecewa.
Kalau bkn kerana emak.... Keadaan mungkin akan jadi lebih teruk dr tadi...
Ampunkan Sem mak.. Bukan niat nk sakitkan hati mak atau sesiapa..
Ntah la.. Kerana bencikan sesorg.. Semuanya berubah, semuanya dipersalahkan..
Kepada engkau wahai kawan. Aku pohon ampun dan maaf.. Aku membantu sebaik mungkin. Mungkin satu hari nnt.. Andai adik2 aku dlm kesusahan, perlukan nasihat, perlukan bantuan... Seseorg akan sentiasa ada.... Ikhlas memberi.


No comments:

Post a Comment