Tuesday, May 1, 2012

May 2012.....


May 1, 2012. 1615 hrs
1 mei.. dah genap la 6 bulan aku terkandas kat Semenyih… sampai bila aku nk stay kat sini aku pun tahu..
Tiap kali pegi dan balik keje, aku akn terserempak dgn anjing kurap yg tido kat tgh jalan… bulu dia yg kembang dah mcm teddy bear bak kata sepupu aku…  dia akan baring kat lorong taman utk aku ke tempat keje….tiap hari…. mcm anta dan sambut aku pegi dgn balik keje pun ada! Hahaha….
Cadang nk cari rumah yg sesuai, tapi belum ada… cadang nk cari awek yg sesuai.. tapi rasa mcm dah kena reject.. ( padan muka aku )
Kete makin tua, aku makin berumur.. rosak sana sini.. sakit sini sana.. adoi.. bila nk masuk workshop, bila nk bercuti kat  spital? Aku pun tak tahu…
Kompeni  yg aku cari sesuap nasi pun tgh huru hara… adoi.. tapi Alhamdulillah ada jugak kenaikan tahun ni.. boleh la tahan…boleh la gali lubang tutup lubang.. dan yg terbaru, aku dgr share swap dah batal.. tapi kerja sama masih lagi di teruskan.. kerja sama ke?

No comments:

Post a Comment