Wednesday, August 10, 2016

Dia- Si Primadona.

Hmmmm.. 50 minit dah berlalu..
Sungguh aku tak sangka, dia yg pernah menjadi ratu dlm hati aku...kini seorg artis!
Sejak 2 menjak ni aku tak tahu kenapa hati aku nk tgk drama pkl 7 TV3.
Ni semua si bdk rumah yg gila termelekat tgk drama coretan jiwa si penulis... Cerita yg tak berpijak di bumi nyata.
Dan hari ni, 8/8/2016. Baru aku perasan..watak Rabia adalah seorg perempuan yg pernah aku puja seblum ni.
Hahahaha... Mmg sungguh tak terjangka di kepala otak.
Mcm aku jugak.. Tak pernah pernah terlintas kat otak aku utk kerja dgn airlines.
Semuanya ketetapan Illahi.. Di Maha Pencipta, Maha Mengetahui. Kita hanya merancang...
Tapi sygnya... Seceria wajahnya, menyimpan seribu duka..
Kenapa nilai kesetiaan bagai tiada makna sekrg ni...?
Tidak bersyukur dgn apa yg ada..
Arghhhh.. Otak spark dah.. Mcm2 dah kat kepala aku..
Dlm masa yg sama, ada pulak org baru muncul sana sini..?!
Ya Allah... Tolong hambamu ini....

No comments:

Post a Comment