Sunday, January 31, 2016

aku masih di sini..

Ntah ape mimpi, 2 3 menjak ni, bdk umah aku gila ulangkaji hindustan la pulak.. Mungkin pasal terlayan Diwale.. So hari ni, Dil To Pagal Hei pulakkk..! Hero dan heroin org yg sama... Kisah cinta agung 2 makhluk yakni Syah Rukh Khan dan Kajol...
Hmmm.. Ntah kenapa.. Bila terfikir.. Aku mmg x penah tgk dari mula sampai habis DTPH ni.. Mcm tu rupanya jln ceritanya.. Tp mcm mana pun, ending tetap SRK dpt peluk Kajol...! Hohoho..
Tp ape yg buat aku tersentuh..bila aku terkenang...terkenang kwn2 aku zaman skolah.. Yg rapat dgn aku.. Zaman aku blaja.. Zaman aku kerja.. Tiap satu tahap aku melangkah.. Di situ juga munculnya kwn yg sgt aku syg.. Masa berlalu, semua sudah berfamili, dan ikut hala tuju suami masing2..
Rindu saat2 aku dan setiap seorg dr mereka.. Aku bersyukur,kerana kwn yg lebih dr sahabat, gembira bersama teman hidup masing2..
Dan aku..? Masih di sini...

No comments:

Post a Comment