Monday, December 28, 2015

hmmmm.. penghujung.....

2016.... Semakin mendekati.... Aku..? Tiada apa yg dpt aku banggakan.... Setiap yg aku lalui...semakin menghimpit.... Dia datang...dan pergi.. Muncul dan hilang.... Tika membawa berita gembira.. Dan semestinya..di pihaknya... Aku..? Siapa peduli.. Terkejut.. Dan dr sudut lain, mungkin ianya suatu jawapan yg terpaksa aku kaitkan dgn segala persoalan yg pernah muncul semenjak aku kenali dia...
Janji...? Utk kembali...? Semua itu mainan belaka... Manis mulut, indah kata2...
Tak adil rasanya andai aku menyekat kebahagian org... Itu takdir, itu ketentuan, dia bukan lagi milik aku... Malah tak pernah aku miliki....
Biarlah.... Jika aku tak dpt memberikan kebahagian yg di dambanya... Mengapa perlu aku menjadi watak perosak dlm hidupnya..

No comments:

Post a Comment