Sunday, April 3, 2011

hari berlalu..

Hari berlalu... aku masih mcm ni jugak.. happy tgk org gembira.. Minah yg aku kenal tu aku rasa dah settle kot prob dia dgn bf dia..ataupun at least dia rasa lega dgn ape yg dia kusut sgt sebelum ni... hmm.. syukur..
yg minah sama nama tu plak, dia dah buat yg terbaik utk menolak lelaki gila bayang tu... hati2.. jgn sampai org benci kat kita..!
dan minah yg baru couple tu.. aku rasa dia happy kot.. pasal aku nmpk dia ceria je.. tapi tak tahu la kalau dia ni poker face! aku harap dia byk la bersabar..
esok satu hari lagi.. pastu aku bleh la melangkah meninggalkan kekusutan kat sini... tinggalkan segala prob kat dlm kotak dlm stor umah ni.
menghitung hari... tapi, walau mcm mana pun, kotak tu aku kena la buka balik nnt... huhu...

No comments:

Post a Comment